Uskomatonta!!! Näin sitten Ruohon ja Xn heti ensimmäisenä päivänä, kun Ruoho on Suomessa! En voi millään uskoa tätä todeksi, mutta niin se vain on. He seisoivat bussipysäkillä vastakkain odottamassa bussia. Ruoho nojaili Xn kaljamahaa vasten punainen paita päällään. Ajoin itse autolla heidän ohitseen eli minua ei huomattu. Katsoin vielä niska vääränä heitä ohittamisen jälkeen niin, että kumma kun en ajanut kolaria. Kaistaa unohdin vaihtaa.

Siinä se Ruoho sitten seisoi. Juuri sellaisena kuin olen hänet kuvissa nähnyt. Hän oli kyllä selkä tielle päin, että en kasvoja nähnyt suoraan edestä. Kyllähän minä tiesin tuon törmäämisen heihin mahdolliseksi, mutta että heti ensimmäisenä päivänä! Nousi adrenaliinit pintaan ja kunnolla. Muutenkin on epätodellinen olo kaikin puolin. En tiedä mitä ajatella enkä tiedä mikä tämä tunne on. Olen ehkä vain hämmästynyt.

Ehkä tämä saman kaupunginosan jakaminen ei ollutkaan sitten niin hyvä idea. Tosin mielestäni mies ei voi ajaa minua kauaksi työpaikaltani, joka on siis samassa kaupunginosassa. Ja totuushan on, että vaikka asuisin missä muualla tahansa, olisin ajanut autollani juuri samalla hetkellä juuri tuosta pysäkistä ohi, koska olin työmatkalla. Toivottavasti heihin törmääminen ei tule tavaksi.