Omien laskujeni mukaan minulla on elämässäni ollut kaksi miestä. Ensimmäinen oli aviomieheni, jonka kanssa olimme yhdessä kahdeksan vuotta. Toinen sitten X. Onhan minulla toki heidän lisäkseen ollut ihastuksia, treffikavereita, lyhyitä seurustelunpätkiä jne., mutta noita kahta pidän varsinaisina suhteinani.

Molemmat heistä olen tavannut ainakin jälkikäteen ajatellen sellaisissa tilanteissa, että en ole itse odottanut illalta/hetkeltä mitään. En ole lähtenyt liikenteeseen sillä mielellä, että tänään löytyy joku tai on pakko löytyä. Aviomieheni tapasin baarissa, kun olin vierailulla ystäväni luona. Tämä tapahtui kaupungissa, josta tuli myöhemmin myös kaupunki, josta muutin tänne pääkaupunkiseudulle. Niin siinä vaan kävi, että sinä iltana aviomieheni tepasteli minua vastaan ja siitä se sitten lähti. Xnhän tapasin chatissa. Kulutin aikaa, oli jopa lähes tylsää. Siihen saakka, kun X ilmestyi paikalle. Ja meidän juttu lähti siitä. Täysin odottamatta ja yllättäen.

Eilen taisi sitten olla yksi tällainen päivä, kun uusi mies yritti kävellä elämääni. Istuskelin työpaikkani pihamaalla auringossa bikinit päällä ja luin ammattikirjallisuutta (tein siis töitä!), kun yhtäkkiä takaani kuului: "moi!" Sain keskustelukumppaniksi nuorehkon miehen. Hän oli ollut kävelyllä, nähnyt minut ja päättänyt tulla juttelemaan. Hänen mielestään olin kaunis blondi, jolla oli hyvä kroppa (hahhahhahhahhahaaaa!!!). Ihan suloistahan se oli, että hän yritti olla kohtelias. Meni kai siinä kaksi minuuttia ennen kun hän ensimmäistä kertaa kysyi numeroani. Lupasin pistää harkintaan ja kysäisin miehen ikää. 18 oli vastaus. Jep jep. Hän kertoi, että hän haluaisi kokemusta kaikenlaisista naisista ja miten häntä kiinnostaisi lähteä kanssani uimaan yms.

Oikeasti tuli aika pedofiili olo. Poika oli vielä heinäkorren paksuinenkin, tosin hän yritti haastaa minua kanssaan kädenvääntöön. Olisin kyllä lähtenytkin, jos hän ei olisi käynyt niin kuumana. Jouduin muutamaan otteeseen sanoa aika tiukastikin, että ei saa koskee, ei! [vrt. Tea - Tytöt tykkää]. Loppujen lopuksi vuorovaikutuksemme päättyi siihen, että työaikani loppui ja lähdin salille. Vähän ennen sitä pojan äiti jo ehti soitella tämän perään ja kysellä, että missä poika menee. Oli huolissaan. Niin me erosimme siinä työpaikkani pihamaalla. Poika jäi katsomaan perääni, kun lähdin huristelemaan kohti salia. Ja ei - en antanut numeroani.

Siinähän sitä olisi ollut tarjolla nuorta lihaa, joka vielä mainosti tekeväni kanssani sellaista, mitä olen Treffiksen bänien jälkeen toivonut joltakulta: ihan vain seuraa esimerkiksi juuri uintireissuille, kun ei yksin tule lähdettyä. Ja tämä "liha" käveli luokseni sellaisella hetkellä, kun sitä vähiten odotin. Luulenpa kyllä, että tämä "kokemuksen kerääminen kaikenlaisista naisista" sisälsi ehkä vähän muutakin kuin leffojen katselua, siiderin/oluen juontia ja uimassa käyntiä ;). Yritti Liha kovasti sanoa, että ei iällä ole rakkaudessa merkitystä. Ei kai niin, mutta en minä rakastumassa ollutkaan.

Vielä pitää kertoa yksi juttu. Äitini oli ystävänsä kanssa keksinyt, että nyt kun olen eronnut Xstä, voisin ottaa takaisin tämän ex-aviosiippani. Vaikka hän on nykyään varattu, heidän mielestään se ei ole mikään este. Koska onhan sitä sattunut paremmissakin piireissä, että jopa häitä on peruttu sen takia, kun joku vanha heila on tullut takaisin kuvioihin ja ilmaissut kiinnostuksensa. No, minä ilmoitin äidilleni, että he voivat ystävänsä kanssa pitää exäni ihan rauhassa keskenään :).