No niin. Pitihän se arvata, että X ei pidä lupaustaan taaskaan. Kyllä minä sen jo oikeastaan tiesinkin, mutta miksi sitä kuitenkin aina odottaa, että jos tällä kertaa..? Jos se tällä kertaa vihdoin ja viimein pitäisi kiinni siitä mitä on sovittu. Xn siis piti maksaa minulle oma osuuteni yhteisestä sohvasta (joka jäi erossa Xlle) erinäisellä tavaralla, jota hän saa halvemmalla tukusta. Muutama tuote jäi jälkitoimituksiin ja sitä viimeistä en koskaan sitten saanut, vaikka X niin lupasi, että kyllä sen saan ja nauroi minulle ivallisesti, kun ilmoitin haluavani tuotteiden toimittamisesta kirjallisen sopimuksen. Niin ja kertoi sen "minulla ei ole mitään velvollisuutta" -fraasinsa.

Eihän tuossa ole kyse kuin muutamasta kympistä mutta silti harmittaa. Tekisi mieli mennä soittamaan heidän ovikelloaan ja kävellä ovesta sisään suoraan olohuoneeseen, ottaa sohvalta pari tyynyä ja tyynesti kävellä niiden kanssa ulos. Lähtiessään voisi tuumia, että tämän osan sohvasta jätit minulle maksamatta.

No kuitenkin, katson, että nyt Xstä ei ole enää mitään "vaaraa" ja lisään vihdoin ja viimein hänen kanssaan käymäni keskustelut tänne. Vaikka tämä on jo tosi vanha juttu, haluan pitää lupaukseni. Teksteistä voi jokainen tulkita mitä haluaa. Jos nyt niitä ylipäätään kiinnostaa lukea.

Aika hassua, itselle ei tullut edes kovin kamala olo, vaikka jouduin lukemaan keskustelut moneen otteeseen läpi, ettei sinne jää mitään erisnimiä yms. No, jos olisin saanut valita, olisin jättänyt ne lukematta. Mutta ei tämä niin hirveää ollut. Oikeastaan tuli vaan sellainen helpottunut olo siitä, ettei minun tarvitse olla tuon ihmisen kanssa enää missään tekemisissä.

Kiitos ja hyvästi. Lukekaa, nauttikaa ja kommentoikaa, jos siihen tarve tulee.