Kävimme Nurtsin kanssa vielä eilen illalla tekstiviestikeskustelua. Päädyimme nyt siihen, että emme pidä enää yhteyttä. Sanoin Nurtsille kauniisti, että en aio enää vastata hänen viesteihinsä tai puheluihinsa, jos hän joskus yrittää ottaa yhteyttä. Koska olen varma, että hän yrittää. Tietysti ihmiset välillä yllättävät käytöksellään. Nurtsi on kyllä aikamoinen jahkailija, joten ihme on, jos miehestä ei enää koskaan mitään kuulu. 

Olen kyllä huojentunut lopputuloksesta, mutta vähän vaivaa mieltä eilinen tapaaminen ja sen oudot käänteet. Olisi vielä mielenkiintoista käydä se vielä hänen kanssaan läpi näin jälkeenpäin. Olisi hauska kuulla, mitä sanottavaa hänellä olisi tapahtumista, kun on saanut vähän selvitettyä päätään ja ajatuksiaan. Mutta kyllä minä sen kestän hyvin, vaikka emme käykään. Aika riippakivi hän kyllä olikin näin jälkeenpäin ajateltuna. Oli myös vanhentunut viidessä vuodessa hurjasti. Tai sitten muisti tekee kepposet.

Nurtsi on siis leikattu - tai no käytännössä poistettu kokonaan. Saako nurmikkoa muuten millään kadotettua? Tuntuu, että ainahan se puskee uudelleen maasta, teki mitä vaan. Vähän niin kuin voikukat.

Ihanaa, kun on kesä ja lämmin. Minä elän kesästä, olen aina elänyt. Talvet ovat yhtä kidutusta. Kylpyjen ja kynttilöiden avulla kuitenkin olen selviytynyt vielä toistaiseksi. Haaveilen eläkepäivistä jossain lämpimässä, vaikka sitten Espanjan aurinkorannikolla.

Tänään tuli urheiltua helteessä. Teloin sormeni niin, että nyt on hankala kirjoittaa. Totesin myös nettipankissa vieraillessani, että minun täytyy todennäköisesti lakata syömästä. Vähän tiukilla on talous tällä hetkellä.

Minä keksin tänään porata puuta. Olipa helppoa kaakeleiden ja betoniseinän jälkeen. Huidoin onnellisena ympäriinsä akkuporakoneen kanssa. Kyllä, omistan kokonaista kolme poraa! Varmaan parempi valikoima kuin monella miehellä :).

Miehistä puheenollen. Tässä erään pohdintaa blogini innoittamana:
"Kyllä me miehetkin osataan olla vittumaisia tyyppejä erossa. Ainakin osa miehistä. Voiko pettävää miestä sanoa muuksi kuin pojaksi? Varsinkin jos sen jälkeen alkaa kohdella naistaan vittumaisesti."